Какво точно се крие зад абревиатурата HTC? На този въпрос получаваме куп забавни отговори, поднесени ни лично от холивудската мегазвезда Робърт Дауни Джуниър в нов 2-минутен рекламен клип.
С присъщата си непринуденост Дауни, който в рекламата играе ролята на нахакан консултант, дава идиотски предложения за значението на трибуквието. Сред тях са „Внушителен катамаран, покрит със станиол“ (Humongous Tinfoil Catamaran), „Катапулт за горещ чай“ (Hot Tea Catapult) „Автомивка, в която работят тролове-битници“ (Hipster Troll Carwash) и „Вземи тази котка„ (Hold This Cat).
Видеото слага началото на мащабна многомилионна рекламна кампания под мотото Here's To Change (HTC), с която изпитващата напоследък трудности тайванската компания ще се опита да позиционира продуктите си по-добре на световния пазар. За участието си в нея Робърт Дауни ще получи 12 млн. долара.
Новият клип ще се върти по телевизионните канали и онлайн, като към него ще бъдат пуснати и банери.