Китайският мобилен пазар e голям, но не се разраства

11.05.2015 | 15:35
по статията работи: Ивайло Коралски
Лидер на въпросния е Apple
Китайският мобилен пазар e голям, но не се разраства

Съществува схващането, че от няколко години китайският пазар е най-важният за производителите на мобилни телефони и едва ли не съществуват безлимитна перспективи за неговото разрастване.

Според IDC обаче, реалността е малко по-различна – а именно, че китайският мобилен пазар се е свил с 4% за последната една година.

Анализаторите на IDC допълват, че мнозинството китайски граждани вече притежават мобилно устройство, съответно ще закупят ново едва когато сметнат, че е време за ъпгрейд.

Apple e лидер при продажбите на смартфони в Китай, реализирайки на местния пазар за първите три месеца на настоящата година 15 милиона iPhone-а.

Във врата на Apple дишат местните марки Xiaomi и Huawei, съответно с 13.5 и 11.2 милиона продадени смартфона.

Големите губещи за последната година са Samsung и Lenovo, съответно понижили своите продажби с 53 и 22 процента.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...