Бързо развиващият се пазар за мобилни приложения в Китай ще продължи да се разраства паралелно с навлизането на смарт устройства и мобилизацията им в традиционните бизнеси, посочва водещ наблюдател в индустрията.
Изследване на App Annie, компания анализатор на бизнес сектора и пазара, показва, че Китай е задминал САЩ по сваляния в магазина App Store през 2015 г. и оглавява класацията по приходи от приложения в същия магазин.
„Ръстът на сектора на приложенията се ускорява, поставяйки го на впечатляващо кратко разстояние от Япония и САЩ", казва Бертранд Шмит изпълнителен директор и съосновател на компанията.
Китай може да се похвали със 700 милиона потребители на мобилен интернет. Местните компании окупираха 11 от позициите в глобалната класация за издатели на приложения „Top 52 Publishers".
Шмит казва още, че приложенията трансформират редица сектори, особено търговията и банковите институции, което се вижда от процъфтяващата мобилна електронна търговия и мобилните разплащания.