Днес в Перник беше открит обновен център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България. Той отваря врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия. Обектът се намира на ул. "Света Петка" 65, съобщиха от
компанията.
Новият офис осигурява пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат
на фактура, техническа проверка на електромера и т.н.
Центърът за услуги може да обслужва всички клиенти от Западна България. Това е шестият търговски офис от проекта „Офиси на светло”. В него работят 9 служители, които вече са преминали обучение за
работа с клиенти.
Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на ЧЕЗ за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и
по-добри условия за комуникация. Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията включва и дистанционното обслужване на
клиентите чрез call-център и Интернет.
На снимката: (отляво на дясно,) Росица Янакиева, кмет на Община Перник, и Лудвик Балека, търговски директор на ЧЕЗ България