Снимка: Дневник.bg
До края на годината в София да бъдат изградени аварийна служба и кол център за абонатите на ЧЕЗ. Затова се разбраха по време на среща столичният кмет Бойко Борисов и представители на
електроразпределителното дружество. По този начин ще бъде подобрена организацията за реагиране при аварии с тока в столицата и няма да се натоварва телефонът за клиенти, който през последните два дни
е приел само 30 процента от подадените сигнали, обясниха от ЧЕЗ.
От началото на снежната буря до днес екипите на ЧЕЗ са приели и отстранили 250 сигнала за аварии в София. И днес работим по 50 сигнала, но положението в кварталите „Драгалевци”, „Симеоново”, „Горна
баня” и „Княжево” се нормализира, увери Божидар Гатев, ръководител на направление "Столично" в ЧЕЗ.
От ЧЕЗ обясниха ситуацията с неработещия телефон за клиенти така:
„Става въпрос, че той има определен капацитет на обаждания. Това, което се случи в последните няколко дни, засегна над 49000 наши абонати. Само ако 10 процента от тези хора решат да потърсят
информация, не е толкова лесно да се получи тази информация от кол центъра и е нормално да се чака и да се получи малък брой от тези обаждания”, допълни още Гатев.
Кметът Бойко Борисов поиска от министъра на икономиката и енергетиката да го упълномощи да прави проверки и съдейства за отстраняване на проблемите с тока, както и на предпоставките за тях върху
територията на София.
„Да отидем с една комисия по цялото трасе и там, където има клони или дървета, които могат да скъсат проводниците, да ги отстраним своевременно, тъй като има пари за тази работата, но те не могат да
се храчат, защото планината, примерно, е държавна”, обясни столичният кмет.