Най-младите и активни зрители седнаха пред екраните за първия епизод на четвърти сезон от хитовия български сериал "Под прикритие", съобщават от БНТ. Те попадат в трите основни таргет групи - между 18 и 34 години, 18 и 49 години и 25 и 54 години.
Близо 100 000 са гледанията в мрежата за по-малко от 24 часа. Същевременно над 3000 души са преминали по червения килим, за да гледат на живо в неделя вечерта (19 януари) премиерата на "Под прикритие" 4 на специално представяне.
От националната медия се похвалиха, че благодарение на сериала могат да се конкурират с "комерсиланите телевизии" от бранша. "Мисията на една обществена телевизия не се определя от жанра на сериала или филма, който правиш, а от качеството", заяви генералният директор на БНТ Вяра Анкова.
По думите на програмния директор на БНТ 1 Севда Шишманова сериалът е върнал младите зрители в ефира на БНТ. "Интересът на зрителите, както и международната дистрибуция и продажбата на сериала, ни накараха в средата на трети сезон да започнем трансформирането на сюжета така, че той да има потенциал за развитие. Много е важно сезон 4 да бъде успешен и всеки епизод ще чака оценката на публиката, защото от това зависи дали ще продължи сериалът", добави тя.
Припомняме, че продукцията в края на 2012 г. застана на първото място в класацията за най-добър криминален сериал на популярния и престижен кино портал IMDB.
Друг сериал, който имаше значителен успех в българския телевизионен ефир беше "Четвърта власт".