Световната финансова криза оказва по-скоро психологически отколкото реален ефект върху търсенето на туристически услуги по коледните и новогодишните празници. Това съобщи пред Дарик радио Василка
Панкова, директор "Мениджмънт и продажби" в една от туристическите компании у нас. По думите й има отлив на далечните дестинации, но пък по-близките вече са запълнени. Най-търсени са почивките в
Тунис, Малта Турция, Египет и европейските столици.
Много бързо се запълниха програмите, които са от 500 евро до 6000 евро пакета. Това означава, че клиенти, които са пътували на малко по-скъпи дестинации, може би се ориентират към малко по-евтини,
коментира Панкова. Тя обясни, че по-слабо се продават далечните дестинации като цяло, но и при тях има относително запазване на обема.
Имат ръст продажбите на български пазар във всичките му аспекти – зимни курорти, балнеоложки райони като Хисар, Велинград, Сандански. Добре вървят и продажбите по отворените хотели по българското
Черноморие, каза още Панкова.