Microsoft Corp. обяви в четвъртък, че ще придобие компанията Massive Inc., предлагаща реклами във видеоигри, за да увеличи приходите си от реклама в Интернет, съобщи Reuters.
Microsoft не разкри финансовите параметри на сделката. Wall Street Journal обяви миналата седмица, че очаква сделката да бъде на стойност между $200 млн. и $400 млн.
Microsoft, която вече управлява рекламен бизнес в интернет единицата си MSN, обяви, че първата й реклама, пусната във видеоигри, ще се появи в MSN Games и Xbox Live – популярна услуга за игри онлайн, която се свързва с Интернет чрез игралните конзоли Xbox и Xbox 360.
Очакванията по отношение на рекламите в игрите са големи, тъй като дават възможност да се достигне до младата аудитория от мъжки пол, която е обърнала гръб на телевизията и другите траиционни медии в полза на Интернет и видео игрите.