Германската търговска верига МЕТРО обяви, че продажбите на компанията са нараснали с 2,6% до 67,3 милиарда евро през 2010 г., след като отвори 100 нови магазина в 25 страни, съобщава АФП, цитирана
от БГНЕС.
Групата запази позициите си въпреки тежките метеорологични условия по време на Коледните празници, които до голяма степен попречиха на бизнеса. За 2011 г., от МЕТРО очакват по-голям растеж заради
програмата за разширяване и повишената производителност.
През четвъртото тримесечие на миналата година продажбите на групата са нараснали с 1.6% до 19.7 милиарда евро. Най-големи постижения са били отбелязвани в региона Азия/Африка, където групата е регистрирала ръст на продажбите от 17.1% до 2.7 милиарда евро. В Германия обаче, е бил регистриран спад с 1.4% до 26.1 милиарда евро.