Местните сортове могат да са в основата на винения ни туризъм

27.10.2022 | 11:55
по статията работи: econ.bg
България има потенциал да бъде водеща туристическа дестинация, свързана с винения туризъм, но трябва да се наблегне на качествената таргетирана реклама на продукта. Това отбеляза заместник-министърът на туризма проф. Мариела Модева по повод Международния
Местните сортове могат да са в основата на винения ни туризъм
Снимка: под лиценза на creative commons

България има потенциал да бъде водеща туристическа дестинация, свързана с винения туризъм, но трябва да се наблегне на качествената таргетирана реклама на продукта. Това отбеляза заместник-министърът на туризма проф. Мариела Модева по повод Международния ден на мавруда.

Международна конференция обсъди значението на местните сортове за развитието на национален винен бранд и винен туризъм в България.

По нашите земи се носят много легенди за мавруда и производството му е част от битието и културата на българина. Със своите древни ритуали и развитие от векове, лозарството и винарството е нещо, с което не само трябва да се гордеем, но и да използваме в рекламните съобщения, които изпращаме към различните аудитории. „Предстои много работа, свързана с подобряване на имиджа на бранд България, като това можем да го постигнем само чрез съвместна работа с бранша и качествени експерти, които да организират и приложат в действие правилните тактики и решения“, подчерта заместник-министър Модева.

Международният ден на мавруда допринася за популяризирането на българското вино и винения туризъм сред местни и чуждестранни потребители. Посветен е на виното по нашите земи и е наречен на един от най-ценените и стари български сортове,

Организирането на подобен тип събития е в унисон с усилията на Министерството на туризма да популяризира българската традиционна национална кухня и инициативите, допринасящи за развитието на кулинарния, винения и културния туризъм у нас. По този начин се обогатява добавената стойност на комбинирания туристически продукт на страната ни и се стимулира националната икономика, като се изпълнява една от целите на министерството – България да се превърне в разпознаваема и желана целогодишна дестинация.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 21.11   695 г. – Свети Вилиброрд е ръкоположен за пръв епископ на фризийците. 1344 г. – Започва строежът на сегашната катедрала "Свети Вит", когато епископът...