Над 11 млн. лв. печалба очаква "Български пощи"

08.10.2008 | 11:46
по статията работи: Петър Чернев
Компанията планира да въведе система за проследяване на пратките
Над 11 млн. лв. печалба очаква "Български пощи"

Над 11 млн. лева е прогнозната печалба на „Български пощи” за 2008 г. Това съобщи в интервю за Агенция „Фокус” изпълнителният директор на компанията Енцислав Харманджиев. По думите му печалбата за 2008 г. ще бъде по-висока от печалбата за 2007 г.

 „Това е само прогнозно. Все пак има още три месеца до края на годината. Последните три месеца по принцип не се характеризират с висока рентабилност на дейността, защото тогава изпълняваме и някакви допълнителни обществени поръчки и актуализираме инвестиционната програма”, категоричен беше изпълнителният директор на „Български пощи”.

„Темпът на ръста на печалбата не се запазва същият паради множеството инвестиции, които правим през 2008 г. В момента ние сме в процедура. Открити са офертите за покупка на 317 нови автомобила, с които решително обновяваме автомобилния парк. Компютъризирахме изцяло нашата структура, което ни дава възможност да предложим нови пакети услуги и отделихме много голямо внимание на структурното обезпечаване на тези нови услуги, които ще обявим много скоро”, посочи Харманджиев.

Една от новостите, които ще въведат „Български пощи” е система за проследяване на пратките, която ще даде възможност за проследяване на пратката по трасето и получаване на прогнозна информация кога ще пристигне. Също така през годината бяха направени едни от най-големите ремонти на пощенски станции.

По думите на експерта бизнес кореспонденцията е бъдещето на пощенската услуга. Затова от „Български пощи” са обявили търг за една машина обработка на хибридна поща, предстои обявяването на търг и за друга машина. „Бизнес кореспонденцията е бъдещето на пощенската услуга. Става дума за т.нар. хибридна поща, което означава – да печаташ, пликуваш и разнасяш бизнес известията най-вече на банки и други финансови институции, на операторите на мобилните телефони и т.н. Тя е най-рентабилна”.

„Предприехме една политика на корпоративна идентичност следващата година гражданите ще забележат ефекта от тази политика”, категоричен бе Харманджиев. Масираните инвестиции през 2008 г. не запазиха тема на ръста на печалбата, но печалбата е прилична – тя ще бъде по-висока от тази през 2007 г.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 15.11   1315 г. – В борбата си за независимост войските на новосъздадената Швейцарска конфедерация побеждават австрийската армия в битката при Моргартен. 1533 г. – В...