Най-честите оплаквания към НЗОК са за отчетени, но неизвършени дейности

08.06.2018 | 09:30
по статията работи: econ.bg
От няколко дни гражданите могат да проверяват здравното си досие на сайта на НЗОК с ПИК от НАП. Досега 80 хиляди души са взели универсални кодове за достъп от касата
Най-честите оплаквания към НЗОК са за отчетени, но неизвършени дейности
Снимка: БГНЕС

Най-честите сигнали на граждани към Националната здравна каса по повод личното им електронно досие са свързани с отчетени, но не извършени на пациента медицински дейности. Това заяви пред БНР директорът на „Сигурност на информацията“ в НЗОК инж. Александър Огнянов.

„По принцип имаме сигнали, които не са от сега. „Пациентско досие“ работи от 2009 година. Има сигнали, че има извършени дейности, които са отчетени към НЗОК, но всъщност хората казват, че те не са им извършени. Например пациентът е отишъл за лека хирургична намеса, а е отчетен към нас с операция на апандисит“, обясни той.

От няколко дни гражданите могат да проверяват здравното си досие на сайта на НЗОК с ПИК от НАП. Досега 80 хиляди души са взели универсални кодове за достъп от касата, а сега вече над 400 хиляди души ще имат достъп до здравното си досие посредством кода от НАП.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 30.01   1649 г. – Кралят на Англия Чарлз I е обезглавен. 1661 г. – Тялото на Оливър Кромуел, лорд-протектор на Англия, е ексхумнирано две и половина години след...