Компанията отбеляза 86%-тно нарастване на печалбите за тримесечието до юни в сравнение със същия период на 2002 г., след като инвестира значително в нови модели и щедри гаранционни оферти.
Прогнозите за останалата част от годината също изглеждат добре.
Новината е добре дошла за една компания, която тъкмо остави зад гърба си седемседмична стачка, която й струва 1.2 млрд. долара в непроизведена продукция, и която наскоро загуби висш служител, който се самоуби заради обвинения в корупция.
Нетната печалба от 571 млрд. уана (484 млн. долара, 302 млн. лири) надмина значително очакванията на анализаторите.
Спортните и луксозни автомобили доминират в продажбите на компанията и повишиха продажбите й с 6%. Обикновено 60% от приходите на компанията идват от чужбина.
Вътрешният пазар, обаче, е все още в рецесия най-вече поради изострените отношения със северната съседка на Южна Корея и проблема с разработването на ядрени оръжия.
Продажбите на Hyundai у дома са намалели с 11% в сравнение с второто тримесечие на миналата година. /news.bbc.co.uk