26-годишен германец заведе дело срещу автомобилния производител BMW, обвинявайки баварската компания, че мами клиентите с реклама, показваща големите възможности на кросоувър модела си BMW X3 във водна среда, съобщава Insmarket.com
Историята започва с това, че младежът взел под наем едно BMW X3 и отишъл да „поплува“ с него. Идеята дошла банално – видео рекламата, която показва как BMW-то гази в дълбока вода,трябвало да бъде възпроизведена в реалния живот.
За огромно съжаление на природоизпитателя, колата угаснала насред локвата, тъй като двигателят се напълнил с вода.
В резултат на инцидента от фирмата за коли под наем Sixt му поискали пари за ремонт, тъй като плачевните резултати от подобно изпитание не се покривали от застраховката.
Младежът отказал. В резултат от Sixt му завели дело, като дори поискали компенсация от 4 хил. евро при нанесени щети на автомобила за около 10 хил. евро.
В крайна сметка младежът се издължил, но от своя страна завел дело срещу BMW, която го подвела за плавателните възможности на колата.