Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) пуска нова информационна система за онлайн-обслужване на фирми и граждани, която ще даде възможност за ползване на 39 административни услуги.
Проектът беше представен днес на семинар, организиран от КРС в столичния "Гранд хотел София".
Системата е разработена със средства на оперативната програма "Административен капацитет" /ОПАК/ и Европейския социален фонд и ще пести време и средства при комуникацията на регулатора с бизнеса и гражданите.
Чрез нея ще се улесни достъпът до информационните бази на регулатора, ще има възможност за подаване на заявления и за започване на процедури по електронен път. Очаква се системата да започне да работи тестово за фирмите и за гражданите от началото на 2011 г. чрез страницата на КРС. След сертифицирането ще бъде достъпна през страницата на българското електронно правителство за всички администрации - участници в единната среда за обмен на документи.
България продължава да върви към ускорен икономически растеж, това е възможно заради подобряващата се бизнес-среда благодарение, както на ниските данъци, така и на подобряването на административното обслужване за бизнеса и гражданите, каза на семинара заместник-министърът на финансите Боряна Пенчева, цитирана от БТА.