Туристическият СПА бранш си е поставил като основна цел да популяризира България на европейската СПА карта. Това стана ясно по време на национален форум в Кюстендил по повод предстоящите "СПА-номинации 2011". Econ.bg е медиен партньор на събитието.
Участниците в заседанието - специалисти в изграждането, проектирането и менажирането на СПА центрове и хотели, изясниха категориите за определянето на най-добрите в бранша. Форумът избра нов Инициативен комитет с председател Виктория Кесаровска.
Определени бяха и новите категории за номинациите през следващата година:
- СПА-дестинация;
- Хотел на годината;
- Медикъл СПА комплекс;
- Фирма за изграждане на СПА;
- Фирма за СПА оборудване и поддръжка;
- Фирма за СПА проектиране и дизайн;
- СПА верига на годината;
- СПА център на годината;
- СПА козметика;
- СПА процедура;
- СПА мениджър.
Форумът, иницииран от притежателите на марката RD Partners, се организира под патронажа на МИЕТ и е подкрепен от Световната хотелиерска и ресторантьорска организация. На следващото заседание в края на ноември в Боровец ще бъдат определени и критериите за номинации.