Печалбата на Netflix се е повишила през второто тримесечие на годината, въпреки че броят на потребителите, наемащи DVDта по Интернет е на най-ниското си ниво за пръв път от 8 години. Компанията, базирана в Лос Гатос, е готова да се откаже от част от печалбата в опит да възвърне част от пазарния дял, който загуби от конкурента си Blockbuster.
В началото на седмицата акциите на Netflix спаднаха до най-ниското си ниво от 52 седмици, но очакванията на експертите са цената им да се повиши след като инвеститорите бяха удовлетворени от изнесените от компанията финансови резултати за последното тримесечие.
В опит да си възвърне част от потребителите Netflix обяви намаление на месечните наеми на DVDта по Интернет до 1 долар. Така компанията се надява да достигне предлаганите цени от страна на конкурента си Blockbuster, като промените влизат в сила още тази седмица.
Компанията приключи юни със 6,74 млн. потребители, което е с 55 000 души по-малко в сравнение с април. Това е първият път, когато Netflix отбелязва спад в потреблението откакто започна да предлага наеми на DVDта чрез интернет сайта си през 1999 г., припомня AP.