По варненската плажна ивица заведения масово продават фалшив марков алкохол. Читатели на агенция "Черно море" алармират, че няколко пъти са попаднали освен на крайно лошо обслужване и на фрапираща наглост от страна на обслужващия персонал, който се опитал да им пробута неиндентифицирани фалшификати с откровен мирис на метил.
В едно от крайбрежните заведения на алеята при поръчка на определени коктейли от менюто те получили чиста ракия, смесена с лед, лимон и кафява захар. Същото се случило и когато клиентите опитали да поръчат маркова водка. Вместо нея им поднесли българска със силен мирис на спирт.
При опит да сменят ментетата сервитьорката крайно нелюбезно им казала да отидат на бара, за да видят какво им наливат. Според други препатили от "доброто обслужване" пък масова практика било в бутилки от марков алкохол, които изглеждат като запечатани, да се наливат откровено фалшиви напитки. След дълги спорове се оказало, че няма към кого да се обърнат, ако искат да подадат оплакване на място. Освен че липсват книги за оплаквания, заведенията отказват да приемат обратно сгрешени поръчки, както се случило в конкретната кръчма. От персонала вдигнали рамене, оказало се, че всички са започнали работа преди броени дни, управителят перманентно го няма, а те не са упълномощени да вземат такива решения.
В крайна сметка сервитьорите отказват да махнат от сметката сгрешените питиета. На всичкото отгоре обслужването било под всякаква критика. Случаят далеч не е единичен, коментират препатили. Масова практика на заведенията от по-нисък клас била да се пробутват ментета в тъмното, особено ако барманите преценят, че клиентът е "на градус" и няма да разбере разликата. Липсата на ценоразписи и книги за оплаквания пък се оказа една от най-честите причини за сезирането на местния клон на Комисията за защита на потребителите.