По-добра реклама и качествен персонал са необходими на българския туризъм, смятат от бранша

04.01.2023 | 09:15
по статията работи: econ.bg
Трудна година остави зад гърба си туристическият сектор. Възстановяването след пандемията продължава, а инфлацията намали много приходите на бизнеса. Това коментира за Радио Варна проф. Стоян Маринов от Варненската туристическа камара
По-добра реклама и качествен персонал са необходими на българския туризъм, смятат от бранша
Снимка: под лиценза на creative commons

Ранните записвания за лятото вече започнаха, а хотелиерите се надяват да достигнат приходите от предпандемичната 2019-а година и секторът да се възстанови напълно. По-добра реклама и качествен персонал са ключът към по-добри показатели за туризма у нас, според проф. Стоян Маринов от Варненската туристическа камара. 

Трудна година остави зад гърба си туристическият сектор. Възстановяването след пандемията продължава, а инфлацията намали много приходите на бизнеса. Това коментира за Радио Варна проф. Стоян Маринов от Варненската туристическа камара. По думите му ранните записвания за следващото лято показват добра тенденция:

"Поне с хотелите, с които аз контактувам, хората казват, че това, което е като записвания, е на равнището на миналата и малко по-добре от миналата година. Единственият негативен фактор, който може да обърка нещата, е тази продължаваща война между Русия и Украйна, защото сме близо до тези събития и всичко това ни пречи като дестинация," каза проф. Маринов.

Според него е необходима и по-целенасочена рекламна кампания на западноевропейските пазари през новата година. По думите му е важно да се акцентира на това, че страната ни е сигурна и безопасна дестинация. 

Основната стъпка, която хотелиерите може да предприемат за по-добра услуга, е да осигурят качествен персонал, подчерта проф. Маринов. Според него обслужването е разковничето на това, туристите да останат доволни:

"Ние имаме чудесна база, но ако човешкият фактор го няма...И в това отношение хотелиерите трябва доста добре да обмислят своята кадрова политика. Ядрото от персонала да бъде постоянен, за да може той да приобщава и временните, и сезонните работници, и да се получава едно качествено обслужване. И когато удовлетвореният човек се върне в собствената си страна той, ще прати и познати, и приятели," обясни проф. Стоян Маринов.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 21.11   695 г. – Свети Вилиброрд е ръкоположен за пръв епископ на фризийците. 1344 г. – Започва строежът на сегашната катедрала "Свети Вит", когато епископът...