Потребителите не вярват на новините в социалните медии

05.11.2017 | 10:00
по статията работи: econ.bg
Ново проучване на Ipsos Public Affairs сочи, че докато канали като Facebook и Twitter, са много удобни за бърз достъп до новини, те не се радват на особено голямо доверие
Потребителите не вярват на новините в социалните медии
Снимка: БГНЕС

От къде се информирате? Много е вероятно от новините публикувани в социалните мрежи, като Facebook например. 

Оказва се обаче, че скандалите свързани с фалшивите новини в социалните мрежи, направиха така, че те да се смятат за не особено достоверни информационни канали. Или поне в САЩ.

Ново проучване на Ipsos Public Affairs сочи, че докато канали като Facebook и Twitter, са много удобни за бърз достъп до новини, те не се радват на особено голямо доверие.

Над 55% от анкетираните над 1000 американци, заявяват, че ползват Facebook, за да се осведомяват относно това какво се случва, което поставя социалната мрежа на второ място, само с един процент по-малко популярна от телевизията.

Оказва се обаче, че едва 18% от потребителите имат доверие на новините, които четат във Facebook.

За сравнение, с най-голямо доверие се ползват печатните издания, доверието на чиито читатели е цели 58%.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 20.02   395 г. – Открит е първият в историята на християнството женски манастир във Витлеем. 1364 г. – Кралица Маргарет Дръмонд и Дейвид II сключват брак. 1530 г....