Пощенска банка ще инвестира в иновативна клонова мрежа

19.01.2015 | 14:15
по статията работи: econ.bg
През 2015 г. ще отворят врати 18 нови специализирани центъра за обслужване на клиенти
Пощенска банка ще инвестира в иновативна клонова мрежа

Пощенска банка инвестира в иновативна клонова мрежа, следваща новата й стратегия за банкиране на дребно, съобщават от финансовата институция. До края на 2015 г. в страната ще отворят врати общо 18 нови специализирани центъра за обслужване на клиенти. Те ще предлагат нов модел на банково обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти.

Развитието на бизнеса през 2015 г. и увеличаване качеството на обслужване е сред приоритетите на финансовата институция в предстоящата година. Затова банката стартира в средата на декември изграждане на мрежа от специализирани клонове и модернизиране на клоновата си мрежа. Първите центрове „Банкиране малък бизнес“ са вече факт в София и Пловдив, а до дни ще бъдат открити и първите специализирани центрове „Жилищно кредитиране“.

„Новата ни ритейл стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а продукти спрямо нуждите на клиента и следва модел за банкиране на новите ни собственици – световните американски и канадски фондове, които през миналата година закупиха мажоритарния пакет акции. С новия модел на обслужване, който въвеждаме, съчетаваме иновациите и специализацията на услугите и по този начин надграждаме досегашните ни добри практики. За нас е важно да бъдем близо до своите клиенти, както и да им предлагаме най-високия възможен клас клиентско обслужване. Важно е да бъдем надеждни партньори на гражданите, българските предприемачи и международните компании с присъствие в страната“, коментира г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

Сериозни инвестиции до края на годината се планират също и за развиването на иновативни канали за обслужване. Освен профилираните центрове ще бъдат създадени и интернет базирани услуги, които ще разширят мобилните възможности за предоставяните на клиентите услуги.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...