Превозвачите искат подобряване на алтернативните маршрути

22.08.2011 | 15:05
по статията работи:
Дългите и неремонтирани алтернативни маршрути принуждават превозвачите да се движат с по-ниска скорост и стават причина за забавяне на превозите, коментира Койчо Русев
Превозвачите искат подобряване на алтернативните маршрути

Превозвачи настояват да се подобри състоянието на пътищата, които се ползват като алтернативни маршрути по време на ограниченията за движение на товарните автомобили през почивните дни. Това съобщи в интервю за Агенция "Фокус" Койчо Русев, председател на Съюза на организациите в автомобилния транспорт и Националната транспортна камара и член на УС на АЕБТРИ. Някои от алтернативните пътища се нуждаят от спешен ремонт.

Не може да минем без тези ограничения, ако искаме наистина да се създадат по-добри условия за движение през уикенда на личните превозни средства. Ние в това отношение нямаме претенции. Претенциите ни са да се изработват алтернативни маршрути и да се подобрява състоянието на пътното платно по тези маршрути. Там, където се спират превозните средства за определени часове, да се подобрят съществуващите паркинги, да се изградят нови, каза Русев.

Той даде пример с един от главните алтернативни маршрути през Ямбол - Средец - Бургас. Участъкът трябва да се ремонтира час по-скоро, защото предпоставките за щети и пътнотранспортни произшествия са сериозни. Пътят е строен преди много години и не е предвиден за движение на големи товарни автомобили. В резултат от това основата му трябва да се ремонтира, тъй като не издържа на големите натоварвания.

Има много неравности по пътя, които създават големи проблеми както на водачите на товарните автомобили, които са задължени да минават оттам, така и на леки автомобили, които по необходимост минават по този път.

Вярно е, че в частта между Константиново и Средец се прави ремонт в момента. Но аз смятам, че трябва да се съсредоточат усилията на АПИ, като мине сезонът този път наистина да бъде отремонтиран и когато се отклоняват превозни средства по този маршрут, да има едни нормални условия за движение на тежкотоварните автомобили, каза Русев.

Дългите и неремонтирани алтернативни маршрути принуждават превозвачите да се движат с по-ниска скорост и стават причина за забавяне на превозите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...