Media Planning Group (MPG), част от комуникационната група Havas, представи вчера последните тенденции в областта на стратегическото медиа планиране и успешното изграждане на марките.
Събитието, под наслов M2P Session, събра специалисти в областта на маркетинга и рекламата, представители на бизнеса и медиите у нас. Това съобщиха от пресцентъра на компанията.
Комуникационните експерти Франсиско Сера, Вицепрезидент на Global Catalyst Havas Media и Алберто Кантели, Изпълнителен директор на Havas Media за Северна, Централна и Източна Европа, бяха специални
гости и лектори на събитието. Те разгледаха ролята на медийните агенции в откриването на нови и ефективни комуникационни инструменти и представиха актуални практики и примери от областта на
стратегическото медиа планиране.
В лекцията си на тема „Да успееш в новия свят на маркетинг и комуникации” Франсиско Сера очерта основните промени в областта на информационните и комуникационни технологии и показа как новата
комуникационна среда налага използването на нови механизми в процеса на успешното изграждане на марките. Друг акцент в неговата презентация беше въпросът дали комуникационната революция ще измести на
заден план масовия маркетинг или на него все още може да се разчита за утвърждаване на брандовете в потребителското съзнание.
Алберто Кантели разгледа темата за еволюцията в ролята на медийните агенции през последното десетилетие, както и промените в поведението и изискванията на потребителите, рекламодателите и цялостната
медийна и бизнес среда през последните години. Кантели говори за новата роля на медийните агенции в изграждането на брандовете и успешното развитие на бизнеса.