Кампанията "Символите на България", организирана от списание Vagabond, която предизвика нееднозначни реакции още с началото си, завърши. На 18 октомври чужденците и българите, които четат Vagabond,
единственото месечно англоезично списание в България, избраха символа, който според тях най-точно описва страната.
Номинираните бяха: мартеницата, мъглива родопска утрин, мутрите, секси момичетата, комбинацията от домашна ракия и цигарен дим, комбинацията от лъскави джипове и магарешки каручки по улиците,
космополитният център на София с църква, джамия и синагога, уличните кучета, презастрояването на Черноморието, изразът "Ей сега", съобщи Дневник.bg.
Десетте номинирани бяха излъчени измежду най-популярните предложения за символ на България, който читателите на Vagabond изпращаха между 15 юни и 15 юли.
Победителят и цялото класиране ще бъдат обявени на 23 октомври, от 12 часа, в Пресклуб БТА.
Vagabond е англоезичното месечно списание в България, насочено изцяло към чужденците в страната. То предлага разнообразна информация за политиката, икономиката, актуалните събития, начина на
живот, туристическите забележителности, интересните личности и културата в страната. Негови читатели са повече от 60 000 чужденци, живеещи временно или постоянно в България, сред които
дипломатическият корпус, висшият управленски състав на големите международни компании в страната, предприемачи, туристи, както и нарастващ брой англоезични българи, които търсят независим източник на
информация за живота в България .