British American Tobacco съобщи за спад на обема на продажбите в размер на 4 на сто, но за сметка на това увеличените цени на цигарите са донесли добри приходи през първото тримесечие. Компанията, която е собственик на брандовете Kent, Dunhill, Pall Mall и Lucky Strike, обяснява понижените обеми с икономическата криза - потребителите изпитват затруднения и това води до по-лоши резултати на някои пазари.
Засегнати са ключови пазари като Япония, Украйна, Бразилия, Румъния и Турция. Въпреки спада на продажбите, компанията увеличава или задържа пазарния си дял в тези държави.
През първите три месеца на годината BAT е продала 168 млрд. къса цигари. В Източна Европа обемът на продажбите е 25 млрд. къса, след 27 млрд. в началото на миналата година. Ръст записват продажбите на компанията в Азия и Тихоокеанския регион - 45 млрд. къса, след 43 млрд. през първото тримесечие на 2009 година.