Разочароващи резултати за продажбите на търговските вериги в САЩ

03.11.2011 | 17:44
по статията работи: Петя Бързилска
Смята се, че причините за това са сравнително топлият октомври, както и това, че купувачите все още не са преодолели тревогите относно състоянието на икономиката
Разочароващи резултати за продажбите на търговските вериги в САЩ

Данните на много от най-големите търговски вериги в САЩ показват разочароващи
резултати за продажбите през октомври. Това означава, че купувачите все още не са преодолели притесненията си относно състоянието на икономиката, предаде Reuters.

Големи вериги като Macy's и Saks, както и тези, ориентирани към по-пестеливите купувачи, като Target Corp и J.C.Penney Co, са регистрирали по-малък обем на продажби в обектите, отворени най-малко преди година.

Въпреки оживлението на фондовия пазар в САЩ, безработицата остана почти без промяна. Освен това потребителите бяха свидетели на вълна от плашещи новини за икономиката, което ги накара да ограничат потреблението си.

Според данните на Thomson Reuters като цяло се очакваше 23 търговски вериги, базирани в САЩ, да публикуват информация за ръст на общата печалба от продажбите си в размер на 4,5%.

Някои компании като Penney и Cap отчетоха за пореден месец намаление в размера на продажбите. Дори тези, които често надминаваха прогнозите на Уолстрийт, отбелязаха разочароващи резултати за миналия месец.

Според анализатори една от причините е, че температурите в началото на месеца бяха сравнително високи. Това беше предпоставка за хората да отложат купуването на зимни дрехи.

Limited Brands, компанията-майка на Victoria's Secret, съобщи за съвсем малък скок в продажбите в размер на 6% спрямо миналата година. Компанията освен това предвиди по-малък ръст на продажбите през ноември.

Търговската верига Costco Wholesale Corp регистрира ръст от 9%. Това нарастване е под очакванията на Уолстрийт, които предполагаха стойности в размер на 9,8%.

Експертите смятат, че потреблението през октомври все още е ниско в сравнение с минали години. Въпреки че като цяло ситуацията се подобри, купувачите все още не са готови да харчат повече.

Октомври е третият най-слаб месец като обем на търговията. В момента купувачите очакват сезона около Коледа, отличаващ се с най-голямо потребление. Според специалисти по време на празниците хората ще избират по-внимателно какво купуват, за да са сигурни, че получават качество за парите си.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 24.04   1479 г. пр.н.е. – Тутмос III става фараон на Египет. 1184 г. пр.н.е. – Гърците влизат в Троя с помощта на Троянски кон (по предания). 1771 г. –...