Финалите на Turkish Airlines EuroLeague 2018 се проведоха в Щарк Арена, най-голямата затворена арена в Сърбия, а големият шампион стана Реал Мадрид. Най-бележитото баскетболно първенство в Европа събра четири от най-добрите европейски отбори в битка за желаната титла. Тазгодишните финалисти бяха ЦСКА Москва, Жалгирис Каунас, Реал Мадрид и Фенербахче Доуш Истанбул. Кулминацията на събитието бе, когато под аплодисментите на развълнуваната и многобройна публика Реал Мадрид спечели купата на турнира – момент, който бе излъчен от над 32 радио- и телевизионни оператори в 175 държави.
Засилвайки още повече вълнението, обзело града, Turkish Airlines разположи на централния площад в Белград модел на самолет. Посетителите бяха насърчавани да отгатнат броя на баскетболните топки, побрани в него, за да спечелят различни награди, предоставени от авиокомпанията. Последователи на Turkish Airlines в социалните мрежи също имаха възможността да се включат като използват хаштага #GuessForFlight в Twitter. Допълнително бе създадена и специална зона за феновете, където те, както и всички посетители, имаха възможността да участват в различни игри в щанда на авиокомпанията. Като активност в социалните медии пък имаше конкурс, наречен „Tick Tock Toe Challenge“, който включваше отборите „Колко абсурдно“ и „Легенди на Евролигата“, от който бяха част Теодорос Папалукас, Матиаш Смодиш и Душко Саванович.
Присъединявайки се към страстта на Turkish Airlines и баскетболните фенове, Илкер Айджъ, председател на борда на директорите и изпълнителния комитет на Turkish Airlines, каза: „Още веднъж се гордеем, че сме основен спонсор на най-значимото баскетболно събитие в Европа, EuroLeague Final Four, което тази година се проведе в красивия град Белград. Ние сме официалният спонсор на турнира от 2010 г. насам, като всяка година ставаме свидетели не само на състезание между най-добрите отбори, но и на голямата радост на баскетболните фенове по света. Ние, в Turkish Airlines, винаги подкрепяме спорта и световните спортни постижения, тъй като твърдо вярваме в неговата сила да обединява хората от различни култури. Това съвпада и с нашата основна цел да свързваме култури и обединяваме хора чрез нашата широкомащабна глобална мрежа от полети, която непрестанно разширяваме.“
„Изключително горди сме, че за пореден път приветствахме всички фенове на баскетбола и на Turkish Airlines EuroLeague. Този сезон столицата на Сърбия отвори вратите си за хиляди привърженици на спорта, които заедно с ентусиазираните белградски граждани се радваха на многобройните организирани активности – заяви Жорди Бертомеу, президент и главен изпълнителен директор на баскетболната Евролига. – Бих искал да благодаря на Turkish Airlines за голямата им подкрепа от 2010 г. насам и за всички страхотни дейности, които организираха по време на финала. Нашите спонсори са основна част от нашата организация и са неразделна част от развитието на баскетбола.“
Шампионатът, чийто основен партньор е Turkish Airlines, отново предложи на любителите на спорта уникална атмосфера и незабравимо преживяване. В унисон със същността на авиокомпанията, нейният отбор и този на EuroLeague се включиха в редица вълнуващи активности. Събитието бе и възможност да се продължи инициативата OneTeam, която бе създадена през 2012 г. с подкрепата на Turkish Airlines, и която има за цел чрез баскетбола да постигне реална промяна в редица социални общности.