Рекламна кампания на Пощенска банка e сред 28-те най-иновативни в света

17.11.2014 | 13:55
по статията работи: econ.bg
Кампанията „Спестовен жилищен кредит“ представя България на престижен конкурс за иновативни маркетингови практики
Рекламна кампания на Пощенска банка e сред 28-те най-иновативни в света
Снимка: Thinkstock/Guliver

Пощенска банка получи международно признание на престижния конкурс на Warc за най-ефективните и иновативни практики в областта на маркетинга. Warc.com е един от водещите издатели на изследвания, проучвания, статистики и добри практики в маркетинга. Само 28 заявки от целия свят са допуснати до финала на наградите за иновации Warc 2014, с което Пощенска банка се нарежда сред световни брандове, като Coca-Cola, Unilever, Vodafone, Audi, Mercedes-Benz и Samsung, и продължава наравно с тях във финалния кръг на конкурса.

Всяка година медията провежда конкурси, с които отличава най-добрите компании в световен мащаб, в две основни направления – иновативност и социална стратегия. Рекламната и ПР кампания на „Спестовен жилищен кредит“, реализирана от екипа на банката съвместно с Графити ББДО, е номинирана за наградата Warc за иновации (Warc Prize for Innovation 2014), която отличава най-добрите кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

„В Пощенска банка вярваме в стремежа към новаторство, както по отношение на продуктите и услугите, които предлагаме, така и по отношение на начина, по който ги комуникираме. „Спестовен жилищен кредит“ е пример за иновативен продукт за България, който не само успешно се доказа сред потребителите, но и отново ни донесе международно отличие след номинацията на Европейските бизнес награди. Само за два месеца получихме две признания на световно ниво, което потвърждава, че вървим в правилната посока. Това ни мотивира да продължаваме да изпълняваме ролята си на една от най-иновативните компании не само в страната ни, но и в Европа”, коментира Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

В тазгодишното издание на Warc Prize for Innovation до финалния кръг на конкурса достигат компании само от 12 страни от цял свят, сред които Пощенска банка е единствен представител за България. Маркетинговата комуникация, която екипите на банката и Графити ББДО разработиха за „Спестовен жилищен кредит“, вече е носител на награда за ефективност от Effie Bulgaria 2014. Това допринесе финансовата институция да събере най-голям брой точки и да стане номер едно компания и марка според Effie Index България по-рано тази година.

Победителят в конкурса Warc Prize for Innovation 2014 ще бъде обявен през декември на официално събитие в Лондон.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 15.11   1315 г. – В борбата си за независимост войските на новосъздадената Швейцарска конфедерация побеждават австрийската армия в битката при Моргартен. 1533 г. – В...