Twitter обяви нововъведение, което ще помогне на рекламодателите да сегментират пазара според езика, който потребителите използват.
Компанията досега позволяваше на рекламодателите да таргетират хората според интересите, пола и географското местоположение.
Компанията обясни, че чрез новото разделение промоционалните туитове и рекламни профили ще достигат до желаната аудитория на разбираем от тях език.
Запознати определят тази иновация като поредната стъпка за привличане на рекламодатели. Именно те са най-големият източник на приходи за социалната мрежа, съобщава "Би Би Си".
През първото тримесечие на 2014г. ползващите социалната мрежа са били 255 млн. души. Twitter обаче отчете нетна загуба от 132 млн. долара за същия период и търси нови начини за увеличение на приходите си.
Голям брой от ползващите социалната мрежа не са англоговорящи и нововъведението ще помогне рекламодателите да достигнат до тях, смят запознати. Таргетирането на пазара на основата на езика ще помогне на компаниите да разпространят посланията си сред глобалната аудитория, счита американската социална мрежа.
Новата функция ще бъде достъпна на 20 различни езика. Начинът, по който се определя езикът на потребителя, е посредством изследването на различни сигнали като избраният език на настройките и езика, чрез който даденият акаунт комуникира в Twitter пространството.