Руски туристи разкритикува туроператорски компании за кетъринга в турските ол инклузив хотели, въведени след пандемията от коронавирус.
Във връзка с антиепидемиологичните стандарти в хотелите системата на шведска маса се промени. Сега туристите не могат да поставят храна на собствените си чинии, а служителите на хотела трябва да направят това.
"Лично за мен беше неприятно да прося, подавайки чиния на някого“, коментира туристка.
Според нея този метод на организиране на храната се оказва неудобен, тъй като сервитьорите не винаги поставят количеството храна, което желае почиващият. Много от гостите, според момичето, са се смутили да направят това.
"От една страна, със сигурност е по-хигиенично - всички тези сервитьори работят с ръкавици и маски. Когато самите туристи се блъскаха пред бюфета, за да изберат по-вкусно парче за себе си, те често не са си прибрали косите или просто да кашлят, някои дори си блъскаха ръцете в общите ястия", посочва туристката.