Руски туристи ще предявят иск към българския авиопревозвач "България Ер" заради лошо обслужване. Това съобщиха за БНТ-Пловдив самите пътници. Те трябвало да пристигнат вчера в Русия с чартърен полет от София. Оказало се, че са попаднали в капана на лошото обслужване и мъглива прогноза.
Туристите трябвало да излетят за Москва със самолета вчера сутринта, но заради мъглата полетът бил отлаган няколко пъти. След това се оказало, че трябва да дойдат до Пловдив, за да летят до родината си. На летището обаче ги чакала изненада. Според пътниците превозвачът забравил да осигури летателно средство за групата от 160 души. Хората бурно изразили недоволството си и се наложило летищните власти да ги успокояват.
"Това е кошмар. След като хората почнаха да недоволстват, че няма топла храна, дадоха ни бутилка студена минерална вода и кроасан, ако покажеш билет", разказа един от пътниците.
„След дълги преговори пристигна човек, който се представи за човек на „България Ер" и започна да ни разказва, че нашият самолет е в София и защо сме пристигнали в Пловдив. Никой не знае, той също не знаел", заяви друг потърпевш турист.
"Вчера, по нечие виждане и нареждане, бяха транспортирани до Пловдив, но за тях нямаше самолет и това беше причина да бъдат настанени в хотел, макар че е работа на превозвача е да ги осигури", заяви Дойчин Ангелов - директор на летище „Пловдив".
Руските туристи изказаха благодарност на летищните власти в Пловдив. Според тях, ако не сa били настанени от администрацията на порта, щели да спят на улицата заради немарливостта на компанията превозвач.
Късно снощи, Веселин Боянов, отговарящ за връзките с обществеността съобщи, че чартърният полет е трябвало да се осъществи от Пловдив заради гъстата мъгла в София. Допълнително осигуреният от компанията самолет трябвало да кацне в Пловдив от Варна, но пловдивският аеропорт междувременно бил затворен.
"Наш представител постоянно е бил с групата.", допълни още Боянов. Според него туристите сами приели предложението да спят в Пловдив, като им е осигурена закуска и обяд.