Реклама на България като топ ски дестинация излезе на корицата на сп. Домодедово, едно от най-утвърдените издания на руския пазар, което се разпространява сред пътуващите и посетителите на московското летище. През 2010 г. България е била посетена от 378 382 руски туристи, което е с 32 % повече от 2009 г.
В рамките на изложението "Ваканция и СПА Експо", което се провежда в НДК, на специална публична среща по инициатива на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, в присъствието на зам.-министър Иво Маринов, вчера бяха представени междинните резултати от изпълнението на кампаниите за насърчаване на националния туристически продукт.
Константин Манолов, управител на MAG Advertising, изпълнител на рекламната кампания на България за пазар Русия, представи отчета за изпълнението на проекта, както и дейностите, които предстоят през годината. Сред изпълнените рекламни дейности до момента са излъчването на 180 тв клипа за България в две от най-големите руски телевизии Россия 2 и РБК, като общата достигната аудитория е 12 650 000 души. Любопитно е, че двете телевизии се гледат не само в Русия, но и в балтийските страни и страните от CIS (Литва, Латвия, Естония, Казахстан, Украйна, Беларус, Армения, Азербайджан, Молдова и Киргизстан), уточниха от компанията.
Реализирани са над 110 рекламни и ПР публикации за страната ни, като в печатния медиен микс са включени специализирани издания, както за широката общественост, така и за специфичните аудитории. Сред тях са бордовото издание Аерофлот, което се чете от над 600 000 пътници на руската авиокомпания месечно, списание GEO, OK!, Discovery, Комсомолская правда, Туринфо, TTG Russia, Cosmopolitan, L'Officiel, Вокруг света, Трансаеро, Ski, Ski Guide, Вертикалний мир, популярният седмичник Otdohni! и Туризъм и Отдьих и др.
След проведената в Москва октомври 2010 г. пресконференция за анонсиране на зимния туристически сезон в България, където бяха представени актуалните възможности за ски почивки, страната ни излезе на корицата на едно от престижните руски списания Домодедово, което съдържа информация за културните особености на различни страни и се разпространява сред пътниците и гостите на летището в Москва. България е представена с обстоен материал и е избрана от редакцията на изданието за корица на броя за януари - февруари 2011.
Материалите за България са в резултат от серията събития, проведени като част от кампанията за популяризиране на България като туристическа дестинация в Русия . През 2010 година има две тематични пресконференции в Москва и 2 туристически посещения на журналисти по направления СПА и Уелнес и Ски ваканции - зимен туризъм в България, което се проведе в началото на месец февруари 2011. Рекламната кампания, включва още външна реклама в Москва и Санкт Петербург, интернет кампания, както и провеждане на промоционални активности.