Общинската администрация в Тетевен презентира система за отчитане качеството на туристическите услуги пред 21 хотелиери и ресторантьори от региона. В срещата се включиха и представители от Районната служба "Противопожарна и аварийна безопасност" и РПУ в Тетевен. От Общината запознаха присъстващите с новия метод за контролиране качеството на туристическите услуги - Система за отчитане качеството на туристическите услуги.
Дискутираха се целите и дейностите от Системата за качество и се прие механизъм за нейното прилагане. Същността на метода включва системно наблюдение на удовлетвореността на туристите от обслужването в туристическата сфера. Той ще се осъществява чрез мерки, обединени в система за отчитане качеството на туристическите услуги в община Тетевен.
Мерките и дейностите включват анкетно проучване, анализ на резултатите и набелязване на мерки за преодоляване на констатираните проблеми в сферата на туризма, периодичен контрол на качеството на предлаганите услуги чрез проверки в туристическите обекти, провеждане на работни срещи и обучителни семинари за повишаване квалификацията и компетентността на предлагащите туристически услуги. /в. "Посредник"