Система ще намалява опашките в столичния район "Красно село"

03.06.2009 | 14:11
по статията работи:
Системата ще бъде въведена в отдел "Местни данъци и такси" на общината
Система ще намалява опашките в столичния район "Красно село"

Система за управление на опашките беше открита в Местни данъци и такси - отдел „Красно село". На събитието присъстваха министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев, и.д. кмет на Столична община Минко Герджиков, кметът на район "Красно село" Пламен Църноречки и началник „Приходи и администриране местни данъци и такси"- отдел "Красно село", Нина Филипова.

Обслужването в район „Красно село" се реализира на принципа „едно гише". Служителите, които работят на гишетата, обслужват средно между 200 - 300 граждани на ден. Центърът работи от 8:30 до 17:00 часа, информира МДААР.

Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети, високоговорител за обявяване на следващия клиент, комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване и екрани на всяко гише. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги и ги насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др.

Изпълнител на проекта на МДААР е фирма „Моникомп България" ЕООД, която спечели обявената от МДААР обществена поръчка за рамково споразумение за изграждане, доставка и сервиз на системи за управление на чакащи клиенти. От структурите към Столична община са включени район "Красно село", район "Средец", район "Подуене", район "Слатина", район "Искър", район "Триадица", район "Люлин", дирекция „Архитектура и градоустройство" и офисът на дирекция „Общинска собственост" към Столична община.

От модерното оборудване, което спомага за подобряване на обслужването, вече работят успешно 88 системи в цялата страна, като предстоят да бъдат открити още 5 системи за София.

Резултатите от използването на системите за управление на опашките в офисите на НАП показват, че средно с 2 минути е намаляло времето за чакане и обслужване на един клиент. По данни на НАП общият брой граждани и фирми, преминали през офисите на агенцията в цялата страна през януари 2009 г., е 361 135, като средното време за обслужването на един човек е около 10 минути. За сравнение за същия период през 2008 г. един клиент е обслужван средно за 12 минути. След въвеждането на електронните системи в НАП е оптимизиран и работният процес в салоните за обслужване.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 26.04   1336 г. – Франческо Петрарка изкачва връх Ванту – символичен рожден ден на алпинизма. 1802 г. – Наполеон Бонапарт подписва обща амнистия, която позволява...