20 хиляди клиенти на електроразпределителната компания ЧЕЗ са избрали да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка за ток, само един месец след въвеждането й. Най-голям интерес е отчетен в София, където са регистрирани повече от 60% от подадените заявки, съобщиха от компанията.
„Живеем в модерно общество, което е отговорно към проблемите свързани с опазването на околната среда. Нашите клиенти показват, че предпочитат да ползват услуга, която носи удобство и спестява доста време. Предимствата на електронната фактура са изключително полезни в динамичното и до голяма степен уеб-базирано ежедневие", каза Петър Докладал, регионален мениджър на дружеството за България.
ЧЕЗ стартира услугата електронна фактура от 1 август тази година. Тя може да бъде заявена безплатно чрез регистрация на корпоративния сайт или с обаждане на денонощната информационна линия на компанията 0700 10 010. За целта е необходимо желаещите да знаят своя клиентски номер и оторизационен код от хартиената фактура. Подаването на заявление може да стане и в Центровете за обслужване на клиенти на компанията в Западна България. Бланка на декларацията има на гърба на всички месечни фактури.