Социалните мрежи "изяждат" лакомо онлайн времето ни, изтласквайки енергично легендарния e-mail, пише pcworld.com.
Ново проучване на Nielsen показва, че през 2010 г. хората прекарват около 23% от онлайн времето си в социалните Facebook, MySpace и Twitter срещу едва 8.3% за
електронната поща. Само преди година числата са били 15.8% и 11.5% съответно.
Обяснението, разбира се, е тривиално. Социалните медии се наложиха като основен комуникативен канал между приятели и бизнеси - изпращането на имейли вече не е толкова необходимо.
Facebook доминира тотално в тази нова среда за контакти между хората с 85% дял. Втората мрежа е MySpace, но отчайващо далече назад със само 5% влияние. Трета е
Twitter със скромия 1%.
Около 10% от времето си в Мрежата хората използват за игри. В забавленията начело е времеядката Farmville на компанията Zynga - едно от "чудовищата" в
game-индустирята.
Анализаторите са категорични, че за успеха на Zynga решаваща роля има Facebook.