Социалните мрежи "изяждат" стръвно онлайн времето ни

03.08.2010 | 13:30
по статията работи:
Лека-полека имейлът се превръща в анахронизъм - така може да се тълкуват данните от проучване на Nielsen
Социалните мрежи "изяждат" стръвно онлайн времето ни

Социалните мрежи "изяждат" лакомо онлайн времето ни, изтласквайки енергично легендарния e-mail, пише pcworld.com.

Ново проучване на Nielsen показва, че през 2010 г. хората прекарват около 23% от онлайн времето си в социалните Facebook, MySpace и Twitter срещу едва 8.3% за електронната поща. Само преди година числата са били 15.8% и 11.5% съответно.

Обяснението, разбира се, е тривиално. Социалните медии се наложиха като основен комуникативен канал между приятели и бизнеси - изпращането на имейли вече не е толкова необходимо.

Facebook доминира тотално в тази нова среда за контакти между хората с 85% дял. Втората мрежа е MySpace, но отчайващо далече назад със само 5% влияние. Трета е Twitter със скромия 1%.

Около 10% от времето си в Мрежата хората използват за игри. В забавленията начело е времеядката Farmville на компанията Zynga - едно от "чудовищата" в game-индустирята.

Анализаторите са категорични, че за успеха на Zynga решаваща роля има Facebook.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...