Спад в потреблението на електроенергия от 44 мегавата е отчетен в София по време на кампанията "Часът на Земята" снощи, съобщиха от пресцентъра на "ЧЕЗ България", предаде БТА.
Спестената от потребителите електроенергия се равнява на консумацията на 735 хиляди стандартни електрически крушки по 60 вата.
За сравнение - по време на миналогодишната кампания ЧЕЗ регистрира спад на потреблението от 38 мегавата.
В рамките на кампанията "Часът на Земята" милиони хора по света изключват осветлението в домовете или работните си места в рамките на един час. През тази година инициативата се състоя на 26 март между 20.30 и 21.30 часа. От компанията посочват, че за трети път са се включили в кампанията "Часът на Земята", като са изключили дежурното и рекламно осветление в шест свои сгради в София.