Спонсорите на Олимпийските игри в Пекин "разбиват" конкуренцията на фондовите пазари

06.12.2007 | 13:44
по статията работи: econ.bg
Акциите на компаниите са поскъпнали с над 30% от началото на годината. За сравнение - най-доходните ценни книжа на американските фондови пазари са донесли 10% печалба за своите притежатели
Спонсорите на Олимпийските игри в Пекин "разбиват" конкуренцията на фондовите пазари


Компаниите, които са спонсори на Олимпиада 2008 получиха огромно предимство пред своите конкуренти, коментира AP. Акциите на компаниите са се повишили средно с 34% на фондовите пазари, докато най-добрите американски компании отчитат ръст с около 10%.

За да измери точно измененията в цените на акциите, компанията Dow Jones Indexes създаде специален индекс, в който са включени 33 компании от 9 държави. Всички фирми са спонсори на летните олимпийски игри в Пекин. Общата им пазарна капитализация в момента надхвърля 2,4 трилиона долара.

Сред най-големите компании са традиционните спонсори на спортни събития – Coca-Cola, McDonald's, Adidas, Samsung, канадската Manulife Financial и China Mobile. Най-големите спонсори на олимпийското движение платиха над 850 млн. долара за привилегията да са част от организацията на зимните олимпийски игри, които се проведоха в италианския град Торино през 2006 година.


Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 06.12   963 г. – Лъв VIII е избран за римски папа. 1240 г. – Армията на монголския владетел Бату Хан покорява Киевското княжество. 1534 г. – В Еквадор е...