Американската компания за интернет търговия Amazon.com направи остър завой в ценовата си политика. В резултат от промяната, която беше обявена през почивните дни, потребителите на новия таблет
Kindle Fire ще могат да платят 15 долара допълнително, за да изключат рекламите, които са вградени в устройствата, информира “Ройтерс”.
Промяната дойде едва ден, след като Amazon обяви, че ще пусне по-големи таблети Kindle Fire, които ще се продават на цени между 159 до 599 долара. Идеята е новото устройство да конкурира iPad на
Apple с цената си и допълнителното си цифрово съдържание.
Новите таблетите на Amazon ще вървят с реклами, известни като "специални оферти". Те ще се появяват върху екрана, когато устройството се заключи, или в ъгъла на началния екран. Това се прави, за да
може цената на устройството да е ниска.
Критици сред потребителите, коментираха в онлайн форуми, че компанията за онлайн търговия няма да позволи на потребителите да плащат за блокиране на рекламите, тъй като са с по-ранни версии на
теблетите. До събота уеб сайтовете за софтуер и иновационни технологии engadget.com и cnet.com докладваха, че от Amazon са променили политиката си.
В отговор на въпрос на Ройтерс, говорителят на американската компания Кинли Пърлсъл коментира, че за таблетите Kindle Fire и Kindle Fire HD ще има специална оферта за отказване от реклами срещу 15
долара.