Топ 9 на най-ценните брандове за дигитални продукти в Китай

09.01.2020 | 16:40
по статията работи: econ.bg
Китайският телекомуникационен лидер „Хуауей" оглави отново списъка с най-ценните брандове за дигитални продукти в Китай за 2019 г.
Топ 9 на най-ценните брандове за дигитални продукти в Китай
Снимка: БГНЕС

Китайският телекомуникационен лидер „Хуауей" оглави отново списъка с най-ценните брандове за дигитални продукти в Китай за 2019 г.

Брандът на компанията е оценяван на 125 милиарда юана (17,8 млрд.долара), с 14% ръст на годишна база. Производителят на смартфони „Сяоми" и „Honor" заемат респективно второто и третото място според списъка, публикуван от Изследователския институт Hurun през декември.

Централите на шест от брандовете в списъка се намират в южната провинция Гуандун, като само за град Шънджън са четири.

Останалите брандове в списъка са както следва:

9. Tsinghua Tongfang

8. Wall Computer

7. Lenovo

6. VIVO

5. DJI

4. OPPO

3. Honor

2. Xiaomi

1. Huawei.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 11.12   361 г. – Император Фравий Клавдий Юлиан влиза в Константинопол, поемайки по този начин властта в цялата Римска империя. 1792 г. – Френската революция:...