Ключов момент в битката за контрола над Cadbury могат да се окажат финансовите резултати на Kraft за третото тримесечие. Ако компанията успее да докаже, че могат да подобрят приходите и да свият разходите, това може да повиши доверието на акционерите в Cadbury. Официалните данни ще бъдат представени от американската компания по-късно днес, предаде Reuters.
Останалите компании от хранително-вкусовата промишленост като Kellogg или Clorox например вече публикуваха своите отчети за последно тримесечие. От тях се вижда, че ниските цени на суровините и контролът върху разходите помага за представяне, по-добро от очакваното.
Kraft има срок до 17 часа на 9 ноември да представи офертата си за Cadbury, а ако не успее ще трябва да изчака най-малко шест месеца за ново предложение. Това постанови Британският Панел по сливанията в края на септември.
В началото на септември американската компания Kraft направи изненадващо предложение за покупката на британския си конкурент Cadbury. Офертата, чиято стойност надхвърля 10 млрд. паунда, обаче получи незабавен отказ.