Трудно връщаме дефектни стоки

02.06.2012 | 12:48
по статията работи: Ралица Стоянова
Потребителите не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочат от Асоциация "Активни потребители"
Трудно връщаме дефектни стоки

Възможността за връщане на дефектна стока е най-нарушаваното потребителско право у нас. Най-често българите се оплакват от това, че не могат да върнат дефектен продукт или да го заменят с друг, обясни пред телевизия "България он ер" председателят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.

Българският потребител е все по-информиран и подбира внимателно каква храна слага на трапезата си. Въпреки това некоректни търговци продължават да мамят клиентите си. Най-честите нарушения са свързани със срока на годност, съхранението на храните и неправилното изписване на етикетите, обясни Николов.

Потребителите обаче не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочи изследване, проведени сред 1700 души. Изводът е, че трябва да се анализират общите условия за предоставяне на финансови услуги и за организиране на бъдещи кампании за повишаването на потребителската култура в тази област.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...