Трудно връщаме дефектни стоки

02.06.2012 | 12:48
по статията работи: Ралица Стоянова
Потребителите не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочат от Асоциация "Активни потребители"
Трудно връщаме дефектни стоки

Възможността за връщане на дефектна стока е най-нарушаваното потребителско право у нас. Най-често българите се оплакват от това, че не могат да върнат дефектен продукт или да го заменят с друг, обясни пред телевизия "България он ер" председателят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.

Българският потребител е все по-информиран и подбира внимателно каква храна слага на трапезата си. Въпреки това некоректни търговци продължават да мамят клиентите си. Най-честите нарушения са свързани със срока на годност, съхранението на храните и неправилното изписване на етикетите, обясни Николов.

Потребителите обаче не познават добре правата си при ползването на финансови услуги, сочи изследване, проведени сред 1700 души. Изводът е, че трябва да се анализират общите условия за предоставяне на финансови услуги и за организиране на бъдещи кампании за повишаването на потребителската култура в тази област.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 23.12   619 г. – Начало на понтификатът на папа Бонифаций V. 1672 г. – Италианският астроном Джовани Доменико Касини открива Рея – вторият по големина след Титан...