Туристическа онлайн платформа започва кампания за безопасна почивка в България

15.02.2021 | 15:05
по статията работи: econ.bg
За да улесни работата на сектора, българската туристическа платформа Luxury Discounts започна кампания “Безопасна почивка” (#безопаснапочивка), която има за цел да подпомогне българите да почиват нормално и същевременно сигурно у нас
Туристическа онлайн платформа започва кампания за безопасна почивка в България
Снимка: под лиценза на creative commons

През отминалата година пандемията постави собствениците на хотели в трудна ситуация и по всичко изглежда, че 2021 г. също ще е сложна за туризма, както у нас, така и в световен мащаб. Въпреки че прогнози за предстоящия летен сезон не могат да бъдат правени, предвид динамичността на ситуацията, бизнесът започва да се подготвя за него с надеждата той да бъде по-добър.

За да улесни работата на сектора, българската туристическа платформа Luxury Discounts започна кампания “Безопасна почивка” (#безопаснапочивка), която има за цел да подпомогне българите да почиват нормално и същевременно сигурно у нас. За целта кампанията си поставя две основни цели - да повиши безопасността на гостите в хотелите, както и да гарантира сигурността на техните финанси.

В рамките на кампанията си технологичната платформа е поставила на партньорските си хотели и къщи за гости високи изисквания по отношение на здравето и безопасността. Сред тях са осигуряване на редовна дезинфекция, ограничаване на физическия контакт между гостите, предотвратяване възможностите за струпване на много хора, както и осигуряването на лесен достъп до дезинфектанти в стаите, фоайетата и ресторантите.

Платформата е предвидила също редица опции за връщане на пари или други гъвкави условия, при които почиващите да не рискуват по никакъв начин своите финанси, дори и при промяна на епидемиологичната обстановка. Така например, ако решат да откажат резервацията си в последния момент, те ще получат парите си обратно.

“На база на допитване, което проведохме сред български туристи, стана ясно, че и през новата година българите ще пътуват и ще търсят добри възможности за своята ваканция, въпреки пандемията. Затова ние сме убедени, че сега е моментът да повишим доверието в услугите, предлагани от родния туризъм и кампанията #безопаснапочивка цели именно това” - споделя Свилен Петков, основател на Luxury Discounts.

През пролетта и лятото на 2020 г. Luxury Discounts проведе друга много успешна кампания - “Почивка в България”, която имаше за цел да окаже подкрепа на хотелите у нас в трудната ситуация. В нея се включиха редица български звезди от ранга на актьора Башар Рахал, певицата Тита, боксьора Тервел Пулев, европейската шампионка по сноуборд Саня Жекова, Яна Маринова, 100 Кила и десетки други артисти, музиканти и инфлуенсъри. Те посетиха множество български хотели, използвайки платформата и останаха доволни от условията в тях. Новата кампания #безопаснапочивка е естествено продължение на инициативата от миналата година.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 18.12   218 пр.н.е. – Втора пуническа война: Картагенският военачалник Ханибал разбива римляните в битка при Требия. 1398 г. – Тюркският предводител Тамерлан покорява...