Подобрени резултати при онлайн банкирането след обновената си платформа от юни тази година отчитат от Пощенска банка. За период от три месеца над 60% от потребителите с регистрация за онлайн
банкиране предпочитат новата платформа и използват нея.
Резултатите на банката показват засилване на интереса към използване на онлайн банкирането пред традиционното – близо 40% от всички преводи на клиенти се нареждат през интернет банкиране. Клиентите
предпочитат онлайн услугите заради удобството, бързината и по-ниските такси.
Банката регистрира 59% увеличение на финансови транзакции на физически лица на годишна база, т.е. все повече хора ползват интернет за транзакции, а не само за следене на движението на средствата
си. Увеличението на регистрираните физически лица за онлайн банкиране на годишна база е 34%, а 27% е ръстът при новите клиенти с активирано интернет банкиране.
Над 50% ръст е отчетен при ползването на банкирането за битови плащания. Най-често използваните функционалности са заплащане на комунални услуги, захранване на кредитни карти, нареждане на
преводи чрез облекчения интерфейс и др.