Увеличаване на дигиталната реклама на българските курорти в популярните международни платформи, в които сега присъстваме слабо и заради бюрократичната процедура на обществените поръчки. Това предвижда законопроект, пуснат за обществено обсъждане.
"Идеята е България да се рекламира в дигиталните медии, ще можем да бъдем гъвкави без процедура за обществени поръчки. Турция днес има пуснати 570 реклами във Фейсбук и в Инстаграм. От нас имаме 30. Процедурата е тромава, оскъпява се ненужно. Трябва да сме гъвкави, когато рекламираме. Основна задача е да влезем в телефоните на европейците с банери, клипове, послания", твърди служебният министър на туризма Илин Димитров. Финансирането на рекламите ще идва директно от бюджета на Министерството на туризма. Министър Димитров предлага и 100 млн. лева за увеличаването на средствата за реклама на бранша.