Да бъде създадена позицията омбудсман на "Топлофикация-София" настоява кметът на столицата Йорданка Фандъкова в писмо до дружеството.
Многобройните проверки констатираха като сериозен недостатък в работата на топлофикацията отношението и комуникацията с клиентите на дружеството, се казва в писмото. С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация с абонатите. Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, счита Фандъкова.
Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка. Фандъкова иска и да бъде проведена среща между ръководството на „Топлофикация-София“ и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят в София, да бъде изготвен план за представяне на промените, които се правят и възможностите, които те дават на клиентите на дружество.
Фандъкова иска началото на месец октомври да бъде организиран графика на срещи с абонатите на дружеството.