ЧЕЗ и потребителските организации ще си сътрудничат в кампания за актуализация на данните. Представители на компанията и потребителите обсъдиха възможностите за партньорство. Това става ясно от информация на компанията, която доставя за района на София и Югозападна България.
ЕРП-то представи пред потребителските организации планираната от дружеството кампания за актуализация на данните на клиентите. Тя ще даде възможност за бърза комуникация на клиентите с компанията, ще им позволят да се възползват от пълния набор от услуги, които ЧЕЗ предлага и др. Позицията на потребителите е била представена от Комисията за защита на потребителите, Федерацията на потребителите в България, асоциация „Активни потребители” и Независимия съюз на потребителите в България.
Припомняме ви, че ЧЕЗ прекъсна електрозахранването на неправомерно присъединили се потребители към електроразпределителната мрежа на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД. Акцията в била проведена на 7 март на територията на „Виетнамските общежития“ и кв. „Факултета“ в София и е част от регулярните проверки на компанията в столицата.
Органите МВР са оказали съдействие на служителите на ЧЕЗ и са осигурили присъствие на свои служители за опазване на обществения ред. Изготвени са 11 констативни протокола за неправомерна консумация
на електрическа енергия. Прекъснати са 14 нерегламентирани директни присъединявания към електроразпределителната мрежа, захранващи шестте блока на общежитията.