Сайтът за он-лайн търговия еBay е компанията в САЩ, която се ползва с най-високо доверие сред потребителите от гледна точка на зачитане правата на неприкосновеност на личната информация.
Това показват резултатите от проучване сред близо 3600 потребители, разпространено вчера.
Хората най-много се доверяват на Интернет компаниите, банките и институциите за здравеопазване, по-назад в класацията са хотелите и магазините от типа "grocery".
В челната десятка, след eBay, се нареждат American Express Co., Procter & Gamble Co., Amazon.com, Hewlett-Packard Co., U.S. Postal Service, IBM, EarthLink Inc., Citibank и Dell.
Лидерът сред търсачките Google, който получи остри критики за намеренията си да сканира писмата на клиентите с цел изпращане на специфични реклами, получава положително доверие, но е извън първите 20.
За клиентите от най-голямо значение е общата репутация на компанията за качеството на продуктите и услугите. На следващо място потребителите поставят това до каква степен компанията събира лична информация. От значение са и използваните реклами и дали уважат правото на запазване на личните данни. /yahoo.com