На 8 ноември 2012 г. в София ще се семинарът New Marketing Masterclass, който ще бъде воден от световния лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии Дейвид Миърман Скот. Той ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите.
*Econ.bg е златен медиен партньор на събитието.
Семинарът ще включва теми като:
- Маркетингът преди уеб
- Правилата на уеб маркетинга
- Видове клиенти и достигане директно до тях
- Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти
- Бизнес блог
- Онлайн видео
- Социални мрежи - Twitter, Facebook и други
- SEM - Маркетинг за търсещи машини
- Маркетинг и ПР в реално време
- Създаване на "World Wide Rave"
- Разработване на онлайн маркетинг стратегия
През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).
Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
- "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
- "Маркетинг и PR в реално време” - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
- "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.
За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, посетете сайта на събитието.
Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език. Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.