Дейвид Миърман Скот идва в България, за да бъде лектор на първото издание на Marketing Master*

гр. София
08.11.2012

 

На 8 ноември 2012 г. в София ще се семинарът New Marketing Masterclass, който ще бъде воден от световния лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии Дейвид Миърман Скот. Той ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите.

*Econ.bg е златен медиен партньор на събитието.

Семинарът ще включва теми като:

  • Маркетингът преди уеб
  • Правилата на уеб маркетинга
  • Видове клиенти и достигане директно до тях
  • Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти
  • Бизнес блог
  • Онлайн видео
  • Социални мрежи - Twitter, Facebook и други
  • SEM - Маркетинг за търсещи машини
  • Маркетинг и ПР в реално време
  • Създаване на "World Wide Rave"
  • Разработване на онлайн маркетинг стратегия

През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).

Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:

  • "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
  • "Маркетинг и PR в реално време”  - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
  • "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.

За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, посетете сайта на събитието.

Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език. Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.

Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив