На 21 септември 2011 г. в Зала 3 на НДК ще се проведе семинар на експерта по лидерство в света - Робин Шарма, на тема: "Лидерство без титла. Новият начин за успех в бизнеса".
Семинарът е предназначен за всички, които са готови да поемат отговорността за своите действия и да постигнат успех в бизнеса и живота. Лидерството не е запазена територия само за президенти и изпълнителни директори. Всеки е роден да бъде лидер - и за да бъде такъв, няма нужда от титла, коментират организаторите на събитието.
Темите на семинара включват:
- Какво правят най-добрите бизнес лидери и организации, за да постигнат своите забележителни резултати
- Как да създадем култура на лидерство за изключителни постижения
- Невероятни тактики за трансформиране на турбуленцията в измерим успех
- Въздействащи уроци, които да помогнат на вашия екип да се превърне в епип от иноватори на световно ниво, които постоянно правят нещата по-добре
- Как успешните организации изграждат високоефективни екипи
- Най-новите идеи за създаване на „наслада за клиента", силно впечатлени клиенти и изграждане на трайни взаимоотношения
- 7 инструмента, които ще помогнат на вашия екип да бъде водещ в областта и да постигне устойчиво персонално съвършенство
- Страхотни идеи за баланс между работата и личния живот
Робин Шарма е един от най-уважаваните експeрти по лидерство в света, чиито трансформиращи идеи са помогнали на 5 милиона служители в 62 страни да работят по възможно най-добрия начин.
Той е автор на 11 международни бестселъра по лидерство, включително „Монахът, който продаде своето Ферари", „Светецът, сърфистът и корпоративният директор" и „Лидерът, който нямаше титла" (бизнес книга № 1 в Amazon).
Неговата работа се приветства от известни висши корпоративни ръководители, рок звезди, топ предприемачи и членове на кралски фамилии. Освен че е много търсен лектор в глобален мащаб, Робин е уважаван съветник на топ мениджъри, като е работил с топ мениджъри и лидери на фирми от Fortune 500 в целия свят. Сред клиентите на Робин Шарма са Microsoft, NASA, Nike, KPMG, IBM, General Motors, GlaxoSmithKline и много други.
Повече за семинара, на който Econ.bg е медиен партньор*, ще откриете тук.